Islamitische Staat: vermom je in het Westen als christen

Aanhangers van de terreurorganisatie Islamitische Staat (IS) die in het Westen aanslagen willen plegen, moeten zich eerst als christenen voordoen. Zo komen ze niet zo snel onder verdenking. Dat beveelt een nieuwe brochure van IS aan met tips om “de islam aan de overwinning te helpen”.

Kruis om hals

Het pamflet van 58 pagina’s is getiteld Veiligheidsrichtlijnen voor afzonderlijke Muhajedin-strijders. Onder andere wordt aanbevolen af te zien van een baard en religieuze kledij. In plaats daarvan kan de potentiële terrorist beter een kruis om de hals dragen. Als je terreur voor de islam wil beoefenen “is het toegestaan een ketting met een christelijk kruis te dragen”. Alleen als je een islamitische naam in je paspoort hebt, kun je dat beter niet doen. Voor de verovering van Europa zet IS zet dus mede in op autochtone bekeerlingen, zoals Katholiek Nieuwsblad al eerder signaleerde.

Persoonsbelasting

De terreurorganisatie zegt met grotere intensiteit aanslagen in de westerse wereld voor te bereiden, vooral in landen die de door de VS geleide luchtaanvallen op IS-stellingen in Syrië en Irak ondersteunen. Daar zijn de terroristen bezig een heerschappij vestigen waarin de islamitische wet met geweld wordt opgelegd. Christenen die weigeren moslim te worden, moeten een extra persoonsbelasting betaling, of worden gedood. Meisjes en vrouwen worden op markten als seksslavinnen aan de IS-strijders verhandeld.
Bron: Katholiek Nieuwsblad, 12 januari 2016

.

NOOT A. Klein
Laten wij waakzaam zijn (en blijven) en heel dicht bij de Here blijven, zodat wij ook deze “geesten kunnen beproeven (= onderscheiden)”! Lees o.a. 1 Johannes 4:1.

Over De Eindtijdbode

Een 'roepende in de woestijn' die 'de bazuin blaast' om velen (via GRATIS Bijbelstudies) te tonen "de dingen die - volgens Gods plan - spoedig geschieden zullen". Volgens Openbaring 1 vers 1, 10 en 19.
Dit bericht werd geplaatst in antichristelijke machten, Christenvervolging, Tekenen vd Eindtijd, Voor u gelezen en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op Islamitische Staat: vermom je in het Westen als christen

  1. Henk Herbold zegt:

    Jawel, veel gebeurtenissen van de laatste tijd hebben mogelijk ook verstrekkende gevolgen voor onze samenleving. Maar natuurlijk zitten de onheilsprofeten er ook naast, die beweren met ingewikkelde berekeningen de dag van Jezus komst te kunnen berekenen. Maar aan de andere kant heeft de Heer ons niet helemaal in het ongewisse gelaten. Hoewel het precieze moment (dag en uur) van Zijn terugkomst alleen bij Zijn Vader bekend is, legt Jezus op veel andere momenten uit dat er tekenen zullen zijn die wel degelijk gezien kunnen worden. Bijvoorbeeld, toen Zijn discipelen aan Hem vroegen aan welke tekenen ze zouden kunnen weten dat Zijn terugkomst dichterbij komt, gaf Jezus een lange lijst van specifieke tekenen (Mat.24).

    Zo ook de opkomst van IS, met de z.g. heilige oorlog die ze voeren tegen de christenen. Het is beslist een belangrijk teken in deze tijd. Het doet ons in ieder geval weten dat we op weg zijn naar het eind der tijden en het zou ons op z’n minst moeten waarschuwen, dat we bereid moeten zijn, want Jezus staat te komen. Laat u dus niet in slaap sussen, maar wees als christen klaar wakker.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s