‘Sterven betekent voor mij niet doodgaan’ (indrukwekkende video)

Ze stond voor het spreekgestoelte en zei: “Zoals velen van jullie weten ben ik stervende.” Rachel Barkey hield vlak voordat ze stierf een speech tijdens een vrouwenbijeenkomst. De speech werd opgenomen en is inmiddels, een paar jaar naar haar overlijden, door miljoenen mensen over de hele wereld bekeken. Waarom? Omdat ze de speech gaf terwijl haar lichaam vol kanker zat – tot aan haar schedel – en desondanks in staat was een enorm hoopvolle boodschap te geven. “Kanker bepaalt niet wie ik ben… ook niet een echtgenoot of een moeder… Al deze dingen maken deel uit van wie ik ben, maar bepalen niet wie ik ben. Wat mij definieert is mijn relatie met Jezus.” Volgens haar betekent sterven niet doodgaan, omdat ze door Christus een eeuwig leven heeft.
KLIK HIER voor deze zeer indrukwekkende video. 

Over De Eindtijdbode

Een 'roepende in de woestijn' die 'de bazuin blaast' om velen (via GRATIS Bijbelstudies) te tonen "de dingen die - volgens Gods plan - spoedig geschieden zullen". Volgens Openbaring 1 vers 1, 10 en 19.
Dit bericht werd geplaatst in Getuigenis, Overdenking, Video, Voor u gelezen en getagged met , , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

