Voormalige homoactivist wordt bedreigd

‘Ik ben geroepen om zo te leven dat het tot eer van God is. Als christen zou ik een leugenaar zijn wanneer ik mensen niet zo vertellen Wie God is, wat Hij gedaan heeft in mijn leven en hoe Hij voor ons zorgt,’ vertelt Michael Glatze.
Michael was ooit de oprichter van Young Gay Amerika. Maar God deed een groot wonder in zijn leven. In 2007 haalde deze homoactivist de koppen van de kranten toen hij in een crisis tot geloof in de Here Jezus kwam. Hij liep op een dag heel simpel zijn kantoor uit en liet een notitie achter op zijn computer met de tekst: ‘Homoseksualiteit is dood, ik kies het leven.’
Glatze trouwde een paar maanden geleden met zijn jeugdvriendin Rebekah. ‘Ik ben zo dankbaar dat de Here me een nieuw leven en ook deze lieve vrouw heeft gegeven. Ik ervaar elke dag de vrijheid in Christus.’
Glatze werd er de afgelopen maanden heftig mee geconfronteerd dat de pro-homowereld razend op hem is vanwege de grote verandering in zijn leven. Hij heeft namelijk een enorme hoeveelheid haat over zich heen gekregen, gericht tegen hem en zijn vrouw. Hij reageert daar als volgt op:
‘Ik vraag aan u of u in plaats van mij dood te wensen, eens wilt bedenken dat ik recht heb op leven en ook het recht heb om eigen beslissingen te nemen. Ik geloof dat homoseksualiteit niet goed is, een fout, een vervorming, waar je volledig van kan worden hersteld.’ Glatze beseft dat zijn standpunt veel haat oproept. ‘Ik ben me er volledig van bewust dat door dit standpunt mij het etiket ‘rechtse fanaat’ wordt opgeplakt, die had moeten worden weggevaagd. Elke dag bid ik God voor mijn veiligheid.’

Bron: Dirk van Genderen, NIEUWSBRIEF 21 december 2013

Over De Eindtijdbode

Een 'roepende in de woestijn' die 'de bazuin blaast' om velen (via GRATIS Bijbelstudies) te tonen "de dingen die - volgens Gods plan - spoedig geschieden zullen". Volgens Openbaring 1 vers 1, 10 en 19.
Dit bericht werd geplaatst in antichristelijke machten, Bekering, Christenvervolging, Getuigenis, Tekenen vd Eindtijd, Voor u gelezen en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

