Verbazingwekkend getuigenis van een hindoemeisje

Sayujya Thampuratti behoort tot een koninklijke hindoefamilie in het Indiase Kerala. ‘Toen ik kind was, aanbad ik al de afgoden,’ vertelt ze in een publicatie van Paul Ciniraj Ministries (PCM). Toen ze een keer bloemen aan de afgoden offerde, viel er een bloem op de grond en brak doormidden. Daar moest ze om huilen. ‘Terwijl ik huilde, tikte er iemand op mijn schouder. Ik dacht dat het mijn moeder was. Degene Die mij aanraakte, noemde mij ‘Mijn dochter’,’ vertelt ze.
Ze schrok omdat het een mannenstem was. ‘Ik stond direct op en keek om, maar ik zag niemand. Maar ik wist zeker dat Iemand mij had aangeraakt. Opnieuw hoorde ik toen dezelfde stem spreken ‘Mijn dochter’. Weer keek ik om en zag toen een helder licht in de hoek. Ik begreep direct dat het Jezus moest zijn. Wat ik zag, leek op tekeningen die ik van Hem had gezien.
Hij sprak: ‘Mijn dochter, Ik ben de Weg, de Waarheid en het Leven. Niemand komt tot God de Vader dan door Mij. Geloof in Mij en volg Mij.’
Direct knielde ik voor Hem neer. Ik beleed Hem mijn zonden en mocht Hem aannemen als mijn persoonlijke Redder en Here.’
Na haar verbazingwekkende bekering nam ze al haar afgoden, maakte ze kapot en gooide ze weg. Haar ouders waren zeer verbaasd. Sayujya vertelde hun wat er was gebeurd, maar zij werden heel boos en begonnen haar te straffen.
Sayujya kwam in contact met dominee Paul Ciniraj en zijn vrouw Mercy en kreeg een Bijbel van hen. Korte tijd later werd ze gedoopt.
Ze vroeg de dominee om meer Bijbels om uit te kunnen delen onder haar vrienden. Ze verlangt ernaar dat ook zij de Here Jezus zullen leren kennen als hun Verlosser. Sayujya is nu heel actief in het verspreiden van Bijbels en traktaten. Ze is zo dankbaar dat ze de Here Jezus heeft leren kennen. ‘Elke dag mag ik verder groeien in het geloof in Jezus Christus. Wilt u bidden voor mijn familie en vrienden, dat ook zij deze geweldige redding zullen gaan ervaren?’

Bron: Dirk van Genderen, NIEUWSBRIEF 16 november 2013

Over De Eindtijdbode

Een 'roepende in de woestijn' die 'de bazuin blaast' om velen (via GRATIS Bijbelstudies) te tonen "de dingen die - volgens Gods plan - spoedig geschieden zullen". Volgens Openbaring 1 vers 1, 10 en 19.
Dit bericht werd geplaatst in Bekering, Getuigenis, Goed Nieuws-berichten, Voor u gelezen, Werkingen van Gods Geest en getagged met , , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Geef een reactie

